Nog 44 nachtjes slapen - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Chiara Somers - WaarBenJij.nu Nog 44 nachtjes slapen - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Chiara Somers - WaarBenJij.nu

Nog 44 nachtjes slapen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chiara

17 December 2008 | Nederland, Boekel

Hallo allemaal,

Nog 44 nachtjes slapen dan is het zover. Dan vlieg ik samen met Karin richting The Friendly Island: Sint Maarten. Ik ben druk bezig met alle voorbereidingen. Heb er ongelofelijk veel zin in.

Groetjes Chiara

  • 17 December 2008 - 15:44

    Liesbeth:

    super leuk!! ik hoop dat je het er super gaaf gaat hebben, en dat je heel vaak aan ons (achterblijvers) laat weten hoe het met je gaat!
    super veel plezier!
    x

  • 17 December 2008 - 15:54

    Marlon:

    Chiara gaat weer reizen!! En wij kunnen weer spannende verhalen gaan volgen.. Maar ben wel jaloers!! Ik wil ook weer weg!!

    Liefs Xx

  • 17 December 2008 - 15:55

    Daan:

    Hey Ciaar,

    Heel veel plezier daar en kom maar lekker bruin terug ;)!!

  • 17 December 2008 - 16:42

    Marjon:

    een welverdiende mooie reis:)

  • 17 December 2008 - 17:27

    Evi:

    He Chiara!
    't begint nu wel erg dichtbij te komen! We moeten nog maar snel even wat leuke dingen plannen want dan gaan we je toch 3,5 maand missen! Vooral met de Proms in t vooruitzicht is t wel super jammer dat jij er niet bij bent! Het zal zeker helemaal leuk gaan worden met al die schattige kindjes daar! Hou ons maar goed op de hoogte!! xx

  • 17 December 2008 - 18:12

    Kimberly :

    Hey Meissie !!

    Het komt nu wel echt dichtbij he!!! Nou we moeten echt nog een keer iets gezelligs gaan doen met ons klassie voordat jij en karin weggaan ... Succes met de voorbereidingen meid en ik zie je wel weer op school !!

    Liefs Kimberly

  • 17 December 2008 - 19:27

    Karin:

    dusssss....shonne site meid..ik heb der ook 1. www.jufkarin.waarbenjij.nu. maaar ik hoef jou ontwikkelingen niet via deze site te volgen want ik maak ze samen met je mee wiieehhh..

    vraagje? hoe stuur jij al die berichtjes naar iedereen???
    kzal et is uit gaan vogelen.

    xx karin

  • 17 December 2008 - 19:34

    Lieke:

    Heej Chiara,
    Leuk, jij hebt ook een website....zodra jij weer thuis bent uit het mooie, warme st maarten, kan jij mij weer gaan volgen in Zuid Afrika, hihi. Lossen elkaar wel goed af, alleen jammer dat we alletwee niet bij de proms kunnen zijn.....
    Succes nog met alle voorbereidingen en ik ga je volgen!!
    Groetjes x

  • 18 December 2008 - 08:22

    Maaike:

    Jaaaa, je grote avontuur gaat alweer bijna beginnen voor jou en Karin:)!!
    Zal is een keer langs lopen om te kijken of je niets vergeet;)
    Zet hem op met alles pakken,zoeken, voorbereiden en met spanning wachten op de dag van vertrek!
    Xx

  • 18 December 2008 - 10:46

    Sandra:

    Hay Chiara!

    Wat leuk dat je naar sint maarten gaat. Ik en een vriendin gaan ook 23 janauri waar loop je stage en waar slaap je?

    xxx sandra

    sandra_anker@hotmail.com
    Ik zou het leuk vinden beetje contact te hebben!

  • 18 December 2008 - 13:40

    Sara:

    girl,
    wauwsiee spannend!!
    hadden vandaag nog over op school dat we nog x snel met 2E moeten stappen voordat jij en Kaatje gaan.

    adios x Saar

  • 19 December 2008 - 09:35

    Els:

    he Chiara,

    jij ook heeeeel veel plezier en veel succes daar, maar dat komt wel goed. ik ga je zeker volgen op de site.

    liefs els B

  • 21 December 2008 - 21:57

    Nadine:

    Hee chick,

    Heb je er ook al zoveel zin in? Ik kan niet wachten :D

    Ga jou site zeker in de gaten houden, de mijne is :
    jufnadine.waarbenjij.nu
    maar er staat nu nog niet zoveel op hihi.

    Fijne vakantie en tot volgend jaar!

    Xxx

  • 22 December 2008 - 11:02

    Monique V H:

    he chiara,

    spannend zeg! ik ga je volgen op deze site.
    succes met de voorbereidingen en de afronding van de competenties hier in nederland!

    en natuurlijk fijne feestdagen!

  • 22 December 2008 - 13:58

    Walther En Dorien:

    He Chiara,

    Ja, daar ga je dan.......
    Wij wensen jou veel plezier en een leerzame tijd op Sint Maarten en.......denk goed aan jezelf, maar vooral.....................LEEF!!!!!!!

    dikke kussen en we gaan je volgen.

  • 28 December 2008 - 17:12

    Laura:

    Hee Chiara,

    Spannend zeg, het is al bijna zover!
    Wilde je bij deze nog even heel veel plezier wensen.
    Geniet van de tijd daar.
    Leuk om je verhalen hier te lezen

    Liefs x Laura

  • 29 December 2008 - 22:42

    Erwin Verhoef:

    Hoi Chiara,

    ik kom je tegen via Karin, wat gaaf dat jullie hierheen komen! Succes met alle voorbereiding en ik hoop tot ziens hier ;-)

    Erwin

  • 16 Januari 2009 - 08:29

    Geert:

    Hey Schat

    Heel veel plezier, ik ga je missen

  • 16 Januari 2009 - 10:30

    Inge:

    Hey Chiara,

    Het komt nu echt dichtbij! Ik wil je heel veel plezier en succes wensen! Ik ga je zeker volgen hier op de site. Succes nog met alle voorbereidingen.

    xx Inge

  • 16 Januari 2009 - 14:53

    Mariss:

    Ey lieve nicht!!

    echt zoo vet he dat je lekker naar sint maarte gaat om daar les te gaan geven echt super!! maar natuurlijk is er eerst nog een big party!! wij komen zkr ff langs hor!!
    geniet er van en echt heel veel plezier!!

    Xx

  • 17 Januari 2009 - 10:31

    Niek En Janneke:

    Ha Chiara

    Eindelijk is het dan bijna zover. Wij wensen je heel veel plezier en succes op St. Maarten. Wij hopen dat je er veel ervaringen opdoet.Jammer dat je niet met de proms mee kunt doen maar je krijgt daarvoor vast nog wel eens een kans en voor deze reis krijg je er maar 1!!!!

    Groetjes Niek en Janneke en natuurlijk een lik van Jack hihi

  • 22 Januari 2009 - 09:09

    Kimberly :

    Heey Chiara!!

    Ik wil je alvast een hele fijne reis en tijd wensen daar in Sint Maarten!! Misschien dat ik je nog op school zie voordat je gaat ...

    Liefs xxx Kimberly

  • 25 Januari 2009 - 18:00

    Sandra:

    Hee meis,

    Ja ik zit er! Veel succes met je reis. hoor ik het als je er ben... dan kunnen we een keer wat drinken!

    Kus

  • 26 Januari 2009 - 16:20

    Marloes :

    Haa chiara!!
    Je afscheidsfeestje was echt gezellig meid, helemaal geslaagd! Nu nog een paar nachtjes en dan gaat t echt gebeuren!! Eef, Geert, jullie mam en ik gaan je persoonlijk uitzwaaien.. en dan zie ik je weer in Sint Maarten, heb er super veel zin in!
    Geniet van Sint Maarten, je klas en alle mooie dingen! Geniet, Geniet, Geniet!!
    XX Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

Chiara

Actief sinds 28 Nov. 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 13896

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 11 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: