Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Chiara Somers - WaarBenJij.nu Morgen is het zover!! - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Chiara Somers - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Chiara

29 Januari 2009 | Nederland, Boekel

Hallo Allemaal,

Spannend spannend, morgen is het dan eindelijk zover. Om tien over 2 morgen middag stap ik in het vliegtuig richting St. Maarten. De koffer is zo goed als ingepakt. De cadeautjes van mijn afscheidsfeestje (dat overigens een groot succes was) zitten erin. Iedereen ontzettend bedankt
Afgelopen dinsdag heb ik in Utrecht de directeur van de stageschool ontmoet en de vrouw waarbij Karin en ik verblijven. Super leuke mensen!!
Morgen zal ik samen met Geert, Marloes, Evi en mama naar Schiphol vertrekken waar ik voor het laatst in lange tijd de Nederlandse bodem zal aanraken. Mijn volgende berichtje zal zijn vanuit het warme St. Maarten. Komende week gemiddeld 27 graden!!. heerlijk hè, zijn jullie niet een beetje jaloers?
Ik moet toegeven het word nu erg spannend maar het zal ook een super gave, leerzame tijd worden.
Ik wil jullie bedanken voor al julle succes en gelukwensingen. Dat doet me erg goed.!

Tot over 3,5 maand..

Liefs Chiara

  • 29 Januari 2009 - 14:59

    Maaike:

    Matie:)
    Heel heel veel plezier in het warme en supermooie sint maarten!! Je bent er al helemaal klaar voor, kan ook niet anders;)
    Succes met de kinders van alles bij leren, en natuurlijk ook met het zonnen en bakken:)
    Liefs Maaike

    Pas op voor de loslopende leguanen;)

  • 29 Januari 2009 - 15:02

    Nienke:

    Chiara ik ga je missen hoor!! ik heb dadelijk wel 2 extra kleren kasten en nu kan geert lekker bij mij in bed komen slapen!! haha ik zal op m letten dat hij geen gekke dingen gaat doen!

    Neem zoveel mogelijk cadeautjes voor me mee en houd me op de hoogte!!

    Kusjes je lieve zusje!

  • 29 Januari 2009 - 15:03

    Maartje :

    Heeey Chaira!

    Jullie gaan morgen al..inderdaad erg spannend! Je zult het vast wel in je buik voelen nu ;)
    Nou, ontzettend veel plezier, geluk, warmte, gezelligheid, en leerzaamheid toegewenst! Geniet ervan! We houden elkaar af en toe wel op de hoogte vanuit het caribisch gebied..(wij vertrekken 16 feb.)

    Groetjes Maartje!

  • 29 Januari 2009 - 15:03

    Liesbeth:

    hey!!
    jeetje super gaaf!! en super veel plezier!

    groetjes

  • 29 Januari 2009 - 15:10

    Geert:

    Hey schat,

    Fijn dat je er zo'n zin in hebt. Ga je de komende 3 maanden heel erg missen.

  • 29 Januari 2009 - 15:28

    Daan:

    Heel veel succes Chiaar. Als je genoeg hebt van de zon.. stuur hem dan aub deze kant op..

  • 29 Januari 2009 - 15:48

    Daniëlle:

    Heel veel succes en plezier op St. Maarten! Ik weet zeker dat het allemaal gaat lukken daar :) Alvast een hele goede reis en ik kijk uit naar je eerste verhaal! Liefs x

  • 29 Januari 2009 - 15:58

    Ilse Verbrugge:

    Hey Chiara!!

    Ik wens je alvast een hele goede reis!! Afgelopen zaterdag was een topfeestje!! Alvast succes de komende tijd en natuurlijk veel genieten van de leuke bezigheden daar!

    Groetjes kus Ilse

  • 29 Januari 2009 - 16:20

    Will:

    Geniet elke seconde van deze unieke mogelijkheid.

    Veel "leer"plezier en houdt het hoofd koel.

  • 29 Januari 2009 - 16:39

    Nicole :

    Hey Chiara!

    Owhh spannendddddd!!
    Ben echt benieuwd wat je in de aankomende verhalen allemaal te vertellen hebt!
    Ik ga het zeker volgen!

    Ik wens je voor nu alvast een hele fijne reis!

    Xx Nicole

  • 29 Januari 2009 - 17:31

    Linda Oomen:

    Hee klasgenootje!

    Heel veel plezier op je stage!! Gaat volgens mij helemaal goed komen. Geniet er maar lekker van en we zien je in juni weer?

    Liefs, Linda

  • 29 Januari 2009 - 17:33

    Kimberly :

    Nou Meid, ik wens je alle succes van de hele wereld toe!! Geniet van de tijd dat je daar bent want voor je het weet zit je weer gewoon op de Kempel ;) Maar gelukkig is het nog lang niet zover!! Ik ben erg benieuwd naar al je avonturen daar dus ik w8 nu al op je eerste verhaal vanuit daar :)Ik wens je in ieder geval een fijne reisje en we horen het hier wel!!

    xxx Kimberly

  • 29 Januari 2009 - 17:38

    Lieke:

    Heel veel plezier en succes!! We houden elkaar in de gaten ;), zal je zo mijn adres even sturen!

    Goede reis morgen, ik kijk uit naar je eerste berichtje vanuit daar!

    Liefs Lieke (en ROel)

  • 29 Januari 2009 - 17:39

    Lieke:

    Je hebt de link als het goed is net ontvangen in je hotmail inbox!!
    X

  • 29 Januari 2009 - 19:21

    Rosanne:

    Lieve Chiara!
    Ik hoop echt dat je er een super leuke tijd krijgt!
    dacht dat ik er geen moeite mee ging hebben!
    maar nu het dichterbij komt..
    ik ga je echt heel erg missen!
    heel veel plezier!
    Liefs je liefste en kleinstje zusje

  • 29 Januari 2009 - 20:06

    Anne:

    Heey Nichtje en aankomende collega!

    Ik voel in 1 keer weer die kriebels die ik een aantal jaar geleden voelde, voordat ik ging... spannend maar heerlijk, omdat je weet dat het een onvergetelijke tijd zal worden! Succes en genieten!

    Kus Anne

  • 30 Januari 2009 - 06:02

    Janske:

    Lieve Chiara!

    Heeeel veel succes maar vooral natuurlijk ook heel veel plezier! We gaan je volgen meis.

    Liefsxx Janske

  • 30 Januari 2009 - 08:02

    Els:

    ha meid,
    eindelijk is het zover! spannend zeg! Ik wil je heel veel succes en plezier wensen en ik blijf op de hoogte. liefs els

  • 30 Januari 2009 - 12:03

    Dewy:

    Chiara!
    Ik wens je echt super veel leuke ervaringen op Sint Maarten. Geniet van de kids, maar ook van het heerlijke weer natuurlijk ;) Hou ons op de hoogte!

    Dikke kus,
    Dewy

  • 30 Januari 2009 - 12:30

    Erica:

    Hey Chiara
    was mijn sms via evi nog aangekomen? (ik schat de kans klein, maar wilde 't toch proberen :) )
    heel veel plezier daar in het warme weer en hou ons op de hoogte!
    kus Erica

  • 30 Januari 2009 - 13:22

    Marlon :

    Geniet er van de 3,5 maand zijn zo voorbij!
    Je leert er vast heel veel!
    Ondertussen zit je nu in het vliegtuig met de kriebels in de buik waar je over een uur of 8 toch terecht zult komen!

    Liefs Xx

  • 30 Januari 2009 - 13:49

    Fam. Vd. Boogaard:

    Hoi Chiara,

    Als je dit leest ben je al op St. Maarten. We wensen je heel veel succes, een hele fijne tijd. Geniet ervan (vooral van het lekkere weer) We zullen je volgen via internet.
    Groetjes van Daan Isa Teun Alfred en Christel.

  • 30 Januari 2009 - 21:30

    Mirjam:

    Heej meissie
    succes met de reis en veel plezier op sint maarten! Ik ga je site in de gaten houden, dus op naar de verhalen;) X mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekel

Chiara

Actief sinds 28 Nov. 2008
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 13897

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 11 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: